onsdag 14 september 2011

Gästbok till bröllop

Det är lätt att vara Lina just nu. Det känns som om jag har hittat en otroligt bra balans i livet som gör mig lycklig. På väg hem ifrån en AW igår satt jag och log för mig själv när jag tänkte på allt härligt som jag har runt mig just nu. Jag har en man som får mig att skratta och känna mig älskad varje dag. Jag har ett hus som jag känner mig lugn och trygg i. Jag har många goa vänner omkring mig och det känns som om vi har lyckats att träffa de flesta som står oss närmast under en ganska kort tid, vilket gör mig glad. En del skrattar jag med, andra gråter jag med, några resonerar jag med, vissa festar jag med och alla betyder lika mycket för mig. En härlig blandning fina människor. Jag har även en familj som står mig riktigt nära och som jag ofta längtar efter. Varje gång vi träffas blir jag fylld av energi och till helgen kommer de hit och hälsar på. Mamma har till och med tagit ut en semesterdag för att få vara här en dag till. Det är kärlek! Jag har också ett jobb där jag just nu trivs otroligt bra. Jag känner att jag utmanas, utvecklas och lär mig nya saker varje dag. Jag knyter värdefulla kontakter för framtiden, känner mig behövd och bestämmer själv över mina dagar. Jag kan också lägga till att jag kommit igång med träningen och pysslet.

Ja, det är lätt att vara jag just nu. Och jag känner mig så oerhört lycklig. Vem vet, det kanske händer något oväntat i morgon, men idag har jag bestämt mig för att njuta av mitt liv!

I somras fick jag äran att ta fram en gästbok till ett bröllop. Färgtemat på bröllopet var vitt och turkost, och beställaren gillade den gästbok som jag gjort till mitt egna bröllop.


Gästbok till bröllopet i vitt och turkos


Då hälften av gästerna var spansktalande, blev varannan sida på spanska

1 kommentar:

  1. Åh, vår fina gästbok! Vi blev verkligen SÅ nöjda och nu är boken ännu kärare då den är fylld med vackra hälsningar och minnen.

    Tack än en gång!

    Kram Hanna

    SvaraRadera