måndag 20 juni 2011

Information kring beställningar

Det trillar in förfrågningar om beställningar flera gånger i veckan och jag tänkte passa på att reda ut vad som gäller nuförtiden. Jag kommer att ta emot beställningar t o m den 30 juni, sedan kommer jag att göra ett sommaruppehåll för att vi ska flytta till huset, men återkommer igen mot slutet av sommaren.

Alla produkter är handgjorda av mig och i priset ingår även porto. Tveka inte att höra av er om ni har frågor, önskemål om produkter eller vill göra en beställning!


Änglaklocka
Säljs via Signerat. Klockan är ett gravidsmycke som bärs på magen och finns både som rund och hjärtformad och man får välja text och färg på pärlorna. Leveranstid: 3-5 arbetsdagar. Pris: 399 kr.


Namnsmycken
Halsband finns med 1, 2 eller 3 brickor. Längd: 45 cm eller 80 cm. Levereras med läderband eller kulkedja. Leveranstid: 4-5 arbetsdagar. Pris: 99 kr/bricka  + 59/79 kr för kort/lång band eller kedja.
(Priset gäller brickor i silverplätering, finns också i äkta silver)


 Pärlade armband

Finns i olika färger och kan även fås med en eller två små tags på. 
Leveranstid: 4-5 arbetsdagar. Pris: 175 kr (+ 50 kr/tag)


Budskapsring
Tyvärr är det beställningsstopp på dessa just nu, då min leverantör har bytt kvalitet på silvret och det har blivit svårare att böja till ringar. Jag letar nu utländska leverantörer och återkommer när jag tar emot beställningar igen.


Vinglasmarkörer
Dessa söta markörer att fästa på gästernas glas för att undvika ihopblandning sälja via Signerat. Finns i fyra olika färgset som man kan kombinera. Leveranstid: 2 - 4 arbetsdagar Pris: 99 kr / 6 st.


Baby-Converse
Virkade skor i välkänd modell i en storlek som passar en 0 - 4 månaders bebis. Finns i blått, rött, rosa, och grått. Leveranstid: 6-8 arbetsdagar. Pris: 349 kr


Bröllopsserier
Går man i tankar på bröllop så kan man beställa en personligt designad bröllopsserie av mig. I serien ingår inbjudan, festprogram, vigselprogram, placeringskort och tackkort. Jag har de senaste tre åren designat flera bröllop per år och kontakta mig gärna om du vill veta mer.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag sökte på festprogram och hamnade här och såg ett jätte fint program du hade gjort.
    Jag tänkte höra med dig om stämpeln på framsidan på festprogrammett där det står era namn, har du gjort det själv också eller har du beställt? Jag skulle vilja göra ngt liknande.

    En annan fråga är i vilket program man kan använda sig av. Du skrev ngt om InDesign, det är inte kostnadsfritt va? Tror du att man kan göra i ngt annat progra...?
    MVh Victorira


    vickan_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Victoria: Stämpeln har jag designat själv och sedan lämnat in min bild till ett företag som trycker upp egna motiv till stämplar (MyCards). InDesign kan man faktiskt ladda ner kostnadsfritt som en trial i 30 dagar för att prova produkten. Det har jag gjort någon gång.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag skulle så gärna vilja göra en beställning av dig, men såg att du hade sommaruppehåll. Kontakta mig gärna när du åter är tillgängligt.

    Mvh Maria Nygren

    lillamaria77@hotmail.com

    SvaraRadera