onsdag 20 april 2011

Baby-Converse

Lite då och då antar jag nya utmaningar. Vet inte riktigt varför men så är det. Vill hela tiden lära mig något nytt. Därför har det inte blivit så mycket papperspysslande eller smyckestillverkande här på ett tag. Jag har istället börjat att virka och sy en hel del. Vi får väl se hur länge det håller i sig, men jag antar att även det kommer att gå i perioder. Den senaste tiden har det fötts en hel del bäbisar i min närhet och då är det alltid kul att kunna ge något pyssligt i present. Så den senaste tiden har det handlat om att hitta på nya, roliga produkter.

Baby-converse

Jag har fått en hel del frågor angående baby-conversen som jag virkade för en tid sedan. Nu har jag utvecklat både modellen och min egna virkteknik och de börjar faktiskt bli riktigt snygga. Än så länge virkar jag dem bara för att ge bort som presenter, men det kan hända att jag lägger ut några till försäljning om det finns förfrågan på dem.


Mini-Conversen finns i många färger, men dessa blev blå och ska ges bort till en riktigt söt kille

2 kommentarer:

  1. Hej lina! Johanna "jullan" här vilken underbar blogg du har.. Sen måste jag bara säga att vilka underbart söta skor du virkat, hojta gärna till om det är så att du tar beställning för då skulle jag vilja köpa ett par till min väns lilla prinsessa  ha de gott kram

    SvaraRadera