onsdag 2 mars 2011

Deltävling 5

Vad kul att läsa om hur ni har hittat hit! Jag har en tid nu funderat på att ta upp min Thursday tribute igen, men inte riktigt vetat om det var ett uppskattat inslag. Nu vet jag att ni är fler som uppskattade och fick upp ögonen för min blogg tack vare det. Se där, man får inte reda på något om man inte frågar! =)

Nu är det dags för den femte och sista tävlingen för denna gång. Jag känner verkligen redan att jag har fått en massa bra uppslag och idéer, så jag tänkte att den sista frågan blir på temat Thursday tribute.

Deltävling 5
Pris: Budskapsarmband med silverpläterad ring, läderband och valfri text

Fråga: Vem tycker du bör hyllas i en Thursday Tribute?

För att tävla om armbandet svarar du på ovanstående fråga genom en kommentar till detta inlägg. Tävlingen är aktiv till ett nytt inlägg är gjort under fredagen den 4/3. Alla som är med i minst 3 av 5 deltävlingar är också kvalificerade till den stora finalen med ett extra fint pris. Finalen äger rum under helgen och alla vinnare presenteras på söndag. Kom igen nu! Fler fina priser väntar!

8 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska hylla en tjej som kallar sig för Rimna i blogg och scrap sammanhang. Hon är oerhört duktig och påhittig! ;) rimna.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska hylla en tjej som kallar sig Eraajka bla inne på pyssel.net. Hon gör jättefina saker och hon är en otroligt generös och snäll tjej som gärna delar med sig av tips, råd och RAKar :)
    (Hon har ingen privat blogg ännu men en del av hennes saker säljs via henne och hennes sambos webbutik: http://www.runns.se/se/art/runn-design-smycken-av-egen-design-och-tillverkning/ )

    SvaraRadera
  3. Jag hade tänkt säga Frida på trendenser, men när jag gick tillbaka såg jag att hon var föremål för den allra första Thursday Tribute. Därför tycker jag istället att du ska hylla Weronica på Enmammasdag. Fantastiska foton, tänkvärda och fina texter, och en bra blandning mellan modecollage, inredningsinlägg och allt där emellan.

    SvaraRadera
  4. Jag tyckre att du ska uppmärksamma Karin på enbokcirkelforalla för hon sprider lust att läsa och skapa bokcirklar runtom i Sverige

    SvaraRadera
  5. Allra svåraste fråga men spontant: fotografen Anna som fotade bröllopet (ert). Otroligt vackra, fantastiska bilder! Bara man kikar in på hennes sida vill man gärna gifta sig för att få uppleva något likadant!

    SvaraRadera
  6. Måste bara lägga min röst på http://mikaelarudhner.blogspot.com/


    Ha en fortsatt fin dag,

    SvaraRadera
  7. Oj, vad svårt!
    En tjej som ger mig massor av inspiration vad det gäller pyssel är Tesa på http://tesapysslar.blogg.se/ så jag lägger nog en liten röst på henne!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker du ska hylla någon doldis, någon som "alla" inte redan känner till (om du fattar vad jag menar). Är övertygad om att det finns ett gäng duktiga tjejer där ute som inte är så välkänd. Inte för att det är något fel på de välkända, men de vore kul att upptäck någon ny./Malin

    SvaraRadera