onsdag 23 mars 2011

Älskade papper

Det finns få saker som jag gillar så mycket som papper. Strukturen, fibrerna och färgerna kan hålla mig fängslad hur länge som helst. Lite nördigt kanske, men sån är jag. =) När jag inte utövar pyssel så spenderar jag ganska mycket tid med att strukturera upp det. Att hitta nya sätt att förvara som är bättre än det jag hade innan. Jag har tidigare strukturerat upp alla mina stämplar och nu har jag äntligen hittat en bra förvaring för mina papper.  

Min nya pappersförvaring

Dessa väskor är köpta på Panduro och sväljer hur mycket papper som helst. Jag har en för mönstrade och en för enfärgad cardstock. Mycket smidigt att bära omkring på när man vill pyssla i andra rum och man får samtidigt en bra överblick över vad man har hemma.


De mönstrade papprena har jag sorterat på färg och delat upp med flikar.  


Enfärgad cardstock får stå färgsorterade i en egen väska

1 kommentar: