lördag 4 september 2010

Nya ringar

Att ge personliga presenter och gåvor är väldigt roligt och ofta otroligt uppskattat. Antingen kan man lägga lite extra tid och omtanke på att leta reda på den perfekta presenten, eller så kan man göra dem själv. Det behöver ofta inte vara så stora och dyra grejer, mottagaren känner ofta den kärlek som har lagts ner. Jag ville ge några personliga presenter till de som står mig närmast och hjälpte till under bröllopet och därför gav jag dem ringar med olika budskap på. Mina fina tärnor fick ringarna "Nu & För alltid" och mina underbara vänner Mia och Helena fick ringarna "Aldrig ensam", som jag visat upp tidigare. Även vår duktiga sångerska Helena och vår fotograf Anna fick ringar. Helena fick en med sina barns namn på och Anna fick en med "Think Pink" som jag tyckte verkligen passade henne:

Helenas ring med barnens namn


Annas ring

3 kommentarer:

  1. Underbara ringar du gör:) Läste här nedan att ni gifte er i Rottneros. Det är så fint där. Har själv varit där på bröllop för länge sen (inte mitt eget), lever fortfarande i synd;))
    Tack för ditt avtryck hos mig.
    Ha det bra!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Åh så himla ljuvliga ringar. Betydelsefulla! Vad kostar sådana hära?

    SvaraRadera
  3. Hejsan..

    jag skulle vilja beställa en sådan ringt? vad skulle det kosta mig?

    <mejla mig på k_ikki@live.se

    SvaraRadera