tisdag 31 augusti 2010

Sverigeturné

Turnépremiär på Gullmarsplan med Alliansbussen

Just nu sitter jag i en buss på väg norröver ifrån Nynäshamn. Idag startade nämligen vår Sverigeturné med Alliansbussen där jag ska leva, äta och bo på fram till valet. Ni som främst kikar in här för att kika på kreativa pysselidéer behöver dock ninte oroa er för att det här ska bli en politikerblogg. Jag har samlat massor av pysselrelaterat material i datorn så att jag kan ägna mina ensamma kvällar på hotellrummen med bloggning!

 Beatrice Ask och Mats Odell kampanjar på Gullmarsplan

Jag vill samtidigt passa på att påminna om min lilla tävling där man kan vinna vinglasmarkörer och en ring. Tävlingen håller på till 23.59 ikväll och två vinnare dras under morgondagen. Mer och tävlingarna kan n i läsa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar