fredag 30 april 2010

Ambassadörsträff och lokal

Igår var jag på nationell ambassadörsträff hela dagen. Jag har väl inga större förväntningar när jag begav mig till Folkets hus i Stockholm för att träffa andra ambassadörer ifrån landet, men det blev en väldigt bra dag! Efter en dag med inspiration, information och föreläsningar gick jag därifrån lite mer inspirerad till livet i allmänhet och som företagare i synnerlighet. Under förmiddagen lyssnade vi på andra ambassadörer från Europa och på eftermiddagen fick vi välja 2 av 15 föreläsningar som vi ville gå på. Efter det kom näringsminister Maud Olofsson för att uppmuntra och heja på oss och tillsist kom supertjejen Annie Seel och gjorde en inspirationsföreläsning. En lyckad dag med blandning av det mesta med andra ord!

Ambassadörsträff med Maud Olofsson på scenen

Något helt annat och väldigt kul som hänt under veckan är att vi har flyttat in i nya lokaler med En liten byrå! Numera hyr vi in oss hon Ohlsonsmith i Gamla Stan. Helt underbara, ljusa lokaler som sprider energi och inspiration. Kom gärna förbi på en kaffe om du har vägarna förbi! Här är några bilder från lokalerna:

Bilder från våra nya lokaler

Ikväll ska vi ut till vänner på Resarö och fira Valborg, vilket ska bli underbart mysigt! Trevlig Valborg på er allihop! Nu närmar sig sommaren! =)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade en trevlig helg!
    Och fina lokaler! :)
    Må gott!
    Kram Karin

    SvaraRadera