måndag 16 november 2009

Tack för att du blev sjuk!

Ja, jag vet inte om det är politiskt korrekt av mig att skicka ett tack-kort för att någon blev sjuk, så att jag fick gå på Pink, men jag tänkte att jag gör det i alla fall med glimten i ögat. Och det trots att man missade en bra konsert själv så kanske det kan vara lite tröst att man gjorde någon annan väldigt glad i stället. Det här når i alla fall sin mottagare i morgon:

Jag valde att göra kortet i ganska neutrala och stilrena färger, eftersom jag tror att det kommer att passa sin mottagare.

Kortet innehåller några av mina absoluta favoriter just nu: band, knappar och thickers.

1 kommentar:

  1. Gulligt av din Lina! Är helt säker på att detta fina kort kommer uppskattas!
    Du är en sann vänn!
    Kram Linapyssel

    SvaraRadera