lördag 7 november 2009

November rain

Ja, det är inte mycket som lockar att gå ut i detta vädret. Mörkt, kallt och regnigt. Men det gör inget, för då blir det ju mer tid till mys och pyssel här inne! I morse dukade vi upp en stor brunch, tände brasan och bara satt och mös i flera timmar. Då spelar det nästan ingen roll vad det är för väder utomhus. Sedan dess har jag pysslat på med lite allt möjligt kul. Jag har bockat av några smyckesbeställningar som ska skickas iväg under helgen, gjort en pyssellista på saker som jag vill göra inför julen och nu ska jag sätta mig framför en film och färglägga lite stämpelmotiv tänkte jag.

Igår kväll var vi bortbjudna på födelsedagskalas! Jag vet inte om det är ett ålderstecken att man börjar få svårt att ladda om på fredagar, men när vi väl makat oss dit var det ju hur kul som helst. Självklart hade jag fixat ihop ett litet höstigt myskit till födelsedagsbarnet. Jag matchade ihop ljus, ängel och dekorationsstenar i ett fat och gjorde en matchande tändsticksask till. Tyckte att det var lite spännande att matcha silver och guld, så det fick det bli.

Självklart blev det ett matchande kort till födelsedagsbarnet också.

Alla kanter är rivna och blingade med lite glitterlim.

Och tillsist packade jag in allt i cellofan

1 kommentar:

  1. Vilken vacker present Lina!Lycko henne som fick den!
    Gissar att den blev väldigt uppskattad!
    Vill passa på att TACKA så mycket igen för min vinmarkörvinst! Dom är så fina!
    Må så gott
    Kramar Linpyssel

    SvaraRadera