måndag 9 november 2009

En dag ur mitt liv

Det händer mycket kul saker nu! Resultaten av detta kommer säkert att visas i bloggen framöver. Annars har det vart en dag full med möten för min del. Men också många spännande sådana. Jag hann knappt hem innan det var dags att packa väskan och snöra på sig joggingskorna för att jogga ner till danspasset på Sats. Oj, vad det passet är kul! En timme går nog aldrig så fort som under det passet. Sedan var det dags att bege sig hemåt för att göra broccolipaj, slänga sig i duschen och sedan käka och mysa lite framför tvn. Men när man har så där många roliga projekt igång, blir det inte många tv-minuter per dag. Nej, då studsar man in i pysselrummet, ställer sig och tittar på det kreativa kaos som råder där inne och känner efter vad man är sugen att pyssla med idag. Sedan har man ett par timmar till att bara vara här och nu, skapa och tillverka och fullständigt hänge sig åt den kreativa processen. Förhoppningsvis blir man nöjd med resultatet, annars lägger man det åt sidan och börjar med något annat. Då och då kan man ta en liten mikro-paus, som nu, för att ta en kopp glögg eller the, blogga lite och sedan fortsätter man lite till innan man tok-somnar på kudden.

I helgen har en underbar kille fyllt år och självklart var han värd ett alldeles eget kort:

Även detta kort blev höstigt och jag kände att jag knappt behövde göra något med det underbara blåbärspappret ifrån Scrappers Choice. Därför valde jag att göra en liten ficka i kortet där jag stoppade in ett litet budskap.

Man drar i snöret och upp kommer en liten tag (Forma) som är målat med distresser i samma färgskala som i det övriga kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar