onsdag 14 oktober 2009

Norrländsk kväll

Haft en riktigt spännande dag idag med många intressanta möten och flera nya idéer som ploppat upp i mitt huvud! Får se vilka av dem jag ska gå vidare med...
Alldeles strax bjuder Robban på middag! Han har bjudit in 2 norrländska vänner som kommer hit och äter palt! =) Ska bli jättekul med en norrländsk kväll och jag får se om jag förstår tjusningen med detta. Blir ett snabbt inlägg idag, men jag hinner bjuda på ett beställningskort jag gjorde inför helgen som skulle vara ett kort till en livsnjutare och jag valde ett litet höstigare tema. Hoppas att mottagaren blev nöjd.

2 kommentarer:

  1. Vilket läckert kort! Gillar höstfärgerna!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad gott med palt. Länge sedan jag gjorde det nu.
    Vilket fint kort. Härliga höstfärger!
    ~Anita

    SvaraRadera