fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys

Jamen, då är det dags för fredagsmys igen! Idag passade jag och Robban på att sticka iväg på Bllooody Pump redan vid lunch. Skönt att få träningen avklarad redan vid halva dagen. De är lite roliga Sats när de kör sina temaveckor, de byter namn på klasser så att de blir lite läskigare och ledarna klär ut sig för att passa temat. De bjuder på lite extra helt enkelt! Jag har försökt att prova på lite olika klasser nu när vi kommit in i en träningsperiod igen. Jag måste säga att DansAerobics och ett tillfälligt pass som heter Steamy Windows har blivit mina favoriter. Det är så härligt att på måndag och torsdag kväll gå iväg och lyssnar på skön dansmusik på riktigt hög volym och få svänga på höfterna lite. Man blir glad i hela kroppen efteråt! Precis som träning ska va.

Under veckan har jag tagit fram ett nytt armband. Även det här går i kombinationen silver och sötvattenspärlor och är enkelt och stilrent. Så fort jag får en idé till ett smycke så får den lägga till sig lite i huvudet och sedan sitter jag och experimenterar lite innan jag blir nöjd. Sedan använder jag smycket i några dagar för att känna på det och se om jag trivs i det. Ett krav jag har på mina smycken är att jag själv vill bära dem. Så här blev det:


Ytterligare en Änglaklocka har skickats iväg denna veckan. Köparen önskade ett hjärta med texten "Älskad" och vita sötvattenspärlor. Jag fotade på kvällen, så hjärtat ser lite mörkt ut, men är självklart lika ljust som klockan.


Nej, nu blir det mys, mat och tv! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar