tisdag 6 oktober 2009

Äldre beställningskort


Det har blivit lite lugnare tempo på kvällarna nu förtiden. Därav lite glesare uppdateringar. Efter att ha vart extremt produktiv i några veckor nu så har jag återvänt in i planeringsfasen och lägger nu min pysseltid på att planera julkort, inköp, bröllopsinbjudningar och hämta hem inspiration ifrån andra. Det har kommit så väldigt många nya härliga stämplar och papper nu när det börjar närma sig jul och jag antar att det kommer att kännas i plånboken. Så just nu sitter jag på mina fingrar för att inte köpa en massa saker. Jag ska nämligen till Karlstad den 24 oktober och då är det pysselmässa där! Så då får man chansen att känna och klämma på allt innan man shoppar loss. Men det är klart, dollarn är ju låg nu, så man kanske ändå ska passa på... Vad gör ni för att hålla igång kreativiteten nu när mörkret faller på?

Jag rensade och strukturerade upp alla filer på datorn häromkvällen och då hittade jag några gamla beställningskort som jag bestämt tror att jag inte visat upp än. Ni får hålla tillgodo med dem så länge i väntan på nya kreativa skapelser!


1 kommentar:

  1. Åh, vilka härliga kort - underbara färger och läckert dekorerat! :D

    SvaraRadera