tisdag 13 oktober 2009

10 dagar av träning

Idag är det tionde dagen av träning för mig! Och äntligen börjar kroppen svara och man kan öka takten lite. Den 1 oktober bestämde vi nämligen här hemma att vi skulle köra ett träningsryck i 8 veckor, 1 oktober - 1 december. Så varje dag förra veckan var jag ute och gick en timme innan frukost och jag har även kört Bodypump-pass och spinning. Idag känner jag för första gången att det är skönt att vara igång igen. Innan idag har jag mest gått omkring som ett stort blåmärke och haft träningsvärk i hela kroppen. Men nu kan man börja lassa på lite mer vikter och kroppen börjar vänja sig vid att ta i. Skönt!

Vad kul att jag fått så många beställningar på mina ringar! Det är beställningar både med namn och med budskap och jag tycker att ringarna passar lika bra till vilket som. Kan passa på att påminna om att det är en vecka kvar av erbjudandet att köpa en ring för 199 kr, så passa på att klura ut vem du ska ge en i julklapp... =)

Sedan kan jag visa upp ett kort som nådde sin mottagare idag. Det är ett försenat bröllopskort som skickades till en av mina goa vänner som blev fru förra helgen. Färgtemat på bröllopet gick i svart och silver.

2 kommentarer:

  1. Men hjälp vilket fint kort... det är det kraftig liftvarning på... =)

    Lee/Leelo

    SvaraRadera