måndag 14 september 2009

Personliga halsband och information om beställning

Återigen har en stor beställning med namn- och budskapssmycken gått iväg. Så kul att få göra personliga beställningar och veta att den som beställt smycket får ha sina nära och kära eller sina styrkeord med sig varje dag. Självklart tar jag emot fler beställningar!
För att jag är nybörjare på det här har jag just nu ett introduktionspris så att jag ska kunna få träna ordentligt på att stansa namn. Materialet är silverpläterad metall i väldigt bra kvalitet. Skulle det hända något med smycket, att det skulle tappa färgen eller så får ni jättegärna skicka tillbaka det till mig så får ni ett nytt. Jag håller just nu på att testa olika leverantörer för att kolla kvaliteten och blir bara glad för informationen. Priset är just nu 99:- per namnbricka, oavsett storlek eller form. Vill ni även att jag monterar brickorna på en läderrem eller en kedja så tillkommer en kostnad på 50:- Bilderna jag visar här i bloggen är bara exempel på vad andra har beställt, så självklart behöver ni inte välja något av dem, utan komma med egna förslag. Smyckena skickas till er i en liten påse och leverans tiden är ca 5 arbetsdagar. Vill du beställa personliga smycken får du gärna skicka mig ett mail: lina@linakinell.se.

Ett exempel på ett halsband med en namnbricka direkt på en läderrem


Ett till halsband med två namnbrickor direkt på en läderrem


Ett halsband med plattorna som hängen

1 kommentar: