fredag 4 september 2009

Hej och hå!

Den här veckan har vart helt galen! Jag har haft så mycket att göra - och så många projekt på gång att det har vart på gränsen till rörigt. Men samtidigt har jag hittat en effektivitet och ett flow som jag mår väldigt bra av och där jag får gjort väldigt mycket av. Det är som om alla mina projekt ger näring till varann på något konstigt sätt. Just nu håller vi ju på att leta lokal till En liten byrå, så för tillfället sitter vi hemma och jobbar, vilket är faktiskt ganska skönt, i ett kortsiktigt perspektiv. Det blir inte så mycket spill av tid i form av resor och så, vilket har vart tur den här veckan.

Vad är det jag håller på med då? Jo, rent jobbmässigt är det projektledning som gäller. Just nu håller jag på att utveckla ett helt nytt koncept för grundskolan, vilket är himla kul! Speciellt eftersom vi fick sådan positiv kritik i våras efter att ha kört 8 piloter runt om i Sverige. I slutet på höstterminen ska det lanseras, så nu gäller det att jobba för fullt för att detta ska bli det bästa konceptet någonsin!
Det är självklart detta som tar upp det mesta av min tid på dagarna och som om inte det vore nog så har jag samtidigt fått ett gäng beställningar på halsband och vinglasmarkörer, flera kortbeställningar, vi håller på att fräscha upp lägenheten med några nya projekt, bröllopsplaneringen har påbörjats på riktigt (vi har äntligen bestämt datum och plats. Jihooo!!) och samtidigt har jag tusen idéer om egna projekt som jag skulle vilja starta upp. Som ni förstår så är det fullt upp på dagarna och kvällarna. Men jag är så glad för allt detta! Det är ju så här jag vill ha det. Roliga uppdrag och många kreativa egna projekt.

Tyvärr kan jag inte visa upp så mycket resultat än, eftersom de inte nått sina mottagare. Det är ju det som är nackdelen med att ha många projekt igång samtidigt - d v s att inget blir klart... =) Men igår skickades ett stort paket med mycket smått och gott i till sina mottagare. Och så här såg det ut: (innehållet får ni se till veckan)

Jag (läs Robban) har gjort små tags med mitt namn på framsidan och min webbadress på baksidan som i dagsläget får representera mitt varumärke. Jag har även provat att sy egna organza-påsar för hand och sätta i färgglada band. Kul att ha gjort allt själv.

1 kommentar:

  1. Vilka fina påsar! Skall bli skoj att se vad som finns där i;)
    Å tack för det fina koret, det kommer att passa mottagaren perfa!
    kram kram

    SvaraRadera