torsdag 16 april 2009

Uppdatering

Efter ett långt uppehåll är jag nu tillbaka efter mitt lilla påsklov! Gud, vad skönt vi har haft det! I torsdags tog vi bilen till Karlstad och där möttes vi som vanligt av en kärleksfull familj och underbar mat. Årets första grillning blev det minsann! Eftersom både jag och Robban har fyllt år så blev det även lite paketöppning och jag fick presentkort på kläder och inredning, biljett till musikal och fina skålar. Robban fick jättefina kaffemuggar som jag misstänker kommer att bli objekt för kommande fotosessioner där hemma. 

På fredag kom resten av släkten och firade oss. Vi är 4 stycken som fyller år varannan dag... Vi åt underbar påskmat och mina personliga påskägg till familjen blev riktigt uppskattade! På påskafton gick vi på musikalen Rocky Horror Show som jag och lillasyster Emma fått biljetter till. Det var en underbar, tokig och helgalen show som verkligen var underhållande och annorlunda! Alla som var med var skitduktiga och det var riktigt kul att se Björn "Pölsa" Starrin i rollen som sagoberättare. Om du har möjlighet att se den och vill uppleva nåt nytt så ska du absolut ta chansen! Efter musikalen blev det ett par öl i goda vänners lag och kvällen kunde inte sluta bättre.

Nu är jag och Robban ute på en egen lite miniturné på västkusten och i skrivande stund befinner jag mig i Jönköping. Det är Robban som har i uppdrag att fota företagare runt om i Sverige och jag sköter allt runtomkring med bokningar o s v. Det är jättekul att återuppleva gamla minnen från när vi träffades på Enterprise och vårt live denna veckan påminner på många sätt om den tiden! Nästa vecka kommer jag dock vara hemma när Robban åker norr över.

Det har inte blivit ett dugg pysslande nu på länge, men jag kan visa upp ett kort som jag gav till min lillasyster i helgen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar