onsdag 8 april 2009

Jag är 27!

Idag har jag firat min alldeles egna födelsedag!! Och med tanke på att min största önskan var ett SM-guld så är jag väääldigt nöjd!! Jag är så glad och lite lätt rörd över alla som har skickat hälsningar, sms, sjungit, skickat kort, ringt och grattat mig på andra sätt idag. Tack alla underbara människor därute! Ni har verkligen gjort min dag! Robban visste verkligen vad jag är i behov av: Lyx och avkoppling! Ett presentkort på en 90 minuters kropps- och ansiktsbehandling är mitt, bara mitt! Sedan åkte han och handlade Indisk mat. Mums!

I övrigt har jag njutit av dagen och sett till att må bra. Och det gör jag verkligen! 

Den här hälsningen kom ifrån goa Helena om vad som väntade mig nästa gång jag kom hem till Karlstad:

(Äsch, jag kan inte lägga in bilden här. Ni får klicka på länken.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar