fredag 27 mars 2009

Vargarna från Värmland

Det är inte utan att man blir lite stolt när Färjestad spelar så bra och vinner med 4-0 i semin! Som Karlstadtös är man uppvuxen med FBK och självklart ligger de varmt om hjärtat. Åtskilliga gånger har jag stått på det packade Stora(?) Torget och välkomnat grabbarna hem med sina guldhjälmar på. Då har det vart riktig folkfest. Det är kul att lägga märke till hur patriotisk man blir när det väl gäller och vad glad jag är när det går bra. Jag menar, det kunde ju vara värre. Jag kunde ju komma från Skellefteå... =) Eftersom jag har en kompis som är från Skellefte och dessutom är hon en riktig hockeyfantast så är det lite extra kul att skoja lite när tillfälle ges. Igår postade jag följande paket till henne:


På kortet står det "Beklagar verkligen sorgen" och jag har använt mig av underbart charmiga Doodle Factory-stämplar. I paketet låg också en liten present:



En Skellefteask med tändstickor som hon kan ha hemma. Men eftersom det kan vara lite pinsamt att visa den när det kommer folk, så finns det självklart en snyggare variant på andra sidan, så att hon kan vända på den:



Bokstäverna är utskurna i silverpapper och färgerna följer lagens egna färger. Ni ser vilken sida som är snyggast va?! ;) När Färjestad vinner SM-guld kan jag börja massproducera och sälja till hela Karlstad kommun! :)

Puss på dig Suss!

1 kommentar: