torsdag 26 mars 2009

Vägning #3

Japp, då var det dags att väga sig idag igen. Denna veckan hade jag gått ner 1,7 kg vilket jag är mycket nöjd med! Visst är det inte lika mycket varje vecka, men eftersom jag blir mindre och mindre så sker minskningen proportionerligt i alla fall och jag tycker fortfarande att det är väldigt mycket per vecka. Särskilt med tanke på att jag inte har hunnit att röra på mig speciellt mycket. Denna veckan hoppas jag hinna ta lite fler och längre promenader. Jag har nu bara en vecka kvar och jag är faktiskt väldigt nöjd med min viktnedgång nu. Det behövs inte så mycket för att ta bort all den där negativa energin som fanns förr och vända det till något positivt. Jag är så glad att jag tog tag i det och att jag gav mig själv förutsättningarna  att må bättre!

Idag har jag levererat ett par beställningskort till en vän och eftersom Robban har åkt på fotouppdrag ner till Skåne i ett par dagar, så lär det bli ännu mer pysslat denna veckan! Ett av beställningskorten var till lilla Julia som fyllde 1 år och beställaren önskade sig ett kort i grönt och gult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar