lördag 21 mars 2009

Det känns som en riktigt bra helg!

Helgen har börjat på ett härligt sätt med lunch på stan idag (ja, alltså kaffe för min del) med mycket spännande och intressanta samtal, vi har fått besök ifrån Norr som stannar över natten och i morgon ska jag ha pysselverkstad heeela dagen med mina vänner! Det känns som om det kan inte bli så mycket bättre. Jag tror att även jag kommer att få lite pysslat i morgon. Alltid annars är jag så glad och uppe i varv när jag får pysselvänner här att jag mest springer omkring och är glad istället för att sätta mig ner och koncentrera mig på mitt eget pyssel. 


Medan vi pysslar i morgon ska Robban i väg på ett 5-års kalas och självklart ska Ludde få ett paket och ett eget kort som jag knåpade ihop igår.

Det här mönstrade pappret behöver man inte göra så mycket med för att få liv i. Många av figurerna blänker och den lilla gröna gubben klippte jag ut och satte på distanskuddar. Hans huvudkupa är det 3D-lim på för att få en extra effekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar