måndag 2 mars 2009

Deadlines!

Just nu närmar sig några viktiga deadlines i ett par projekt som jag jobbar med för tillfället. Det gör tyvärr att det mesta i pysselväg och även i bloggväg får stå lite åt sidan en stund, men snart är jag tillbaka med fulla krafter! Det bokstavligt talat kliar i mina små pysselfingrar!


Men lite uppdatering om vad som hänt mig under helgen kan ni få:

Under helgen var min kära familj ifrån Karlstad här och hälsade på, vilket var jättekul! Det blev dock ett ganska snabbt besök då min äldsta syster Elin flyttade hemifrån i helgen och ville hem och packa. Jag och Robban firade dessutom 3 år i lördags, vilket vi firade med ett besök på en underbar Indisk restaurang vid Hornstull. 

I går var vi på kalas hos min lilla kusin Victor som fyllde 2 år! Trots att han hade lite feber så var det full fart på honom och vi körde bilar, byggde lego och lekte med ballonger. Och åt glass såklart.

Känns tråkigt att inte inte kunna visa upp så mycket kreativt. Men jag kom på att jag inte visat ett kort som jag gjorde på beställning till ett bröllop med tema Rock:

Tyvärr ser kortet lite rörigt ut så här på bild, men jag tyckte att jag hittade den rockiga känslan i kortet.

Jag har fått frågor om hur jag brukar dekorera mina kort på insidan när jag gör beställningskort, så jag kan ju visa ett exempel:


Ofta sätter jag ett matchande mönsterpapper som en ram och på det fäster jag ett tunnare skrivpapper med lite struktur som beställaren kan skriva på. Jag brukar också ta med en liten stämpel eller liknande någonstans på insidan så att det blir mer utsmyckat.

På baksidan stämplar jag såklart någon av mina personliga stämplar:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar