tisdag 20 januari 2009

Små presentkort

Idag känner jag av lite halsont vilket inte bådar gott. Jag är dock övertygad att med min tankekraft, vatten, vila och vitaminer så håller sig alla baciller borta. Jag har inte tid att vara sjuk nu!

Jag håller så smått få upp ögonen för presentinslagning. Jodå, det är en helt egen hobby! Efter att ha surfat runt bland bloggar, en kik i Panduros nya vårkatalog och lite spaning på stan så känner jag på mig att det är något som jag kommer att bekanta mig med mer och mer under året. Även där får man ju jobba med underbara färger och papper, vilket jag älskar.

På tal om presentinslagning, så hittade jag ett jättesött presentsnöre när jag var inne påBolagret här om dagen. "Till dig" står det i glitter på det och självklart slog jag till både på den rullen och ett par enfärgade också...

Jag kan ju också passa på att visa upp de små presentkort som jag gjorde till helgens trevligheter:
Födelsedagsbarnet fick en fin-fin dryck i en silvrig påse. Motivet och texten på det lilla kortet är embossat i silver och färglagt med Sakura Gelpennor ifrån Ordning och Reda. Otroligt härliga pennor med väldigt starka färger!

Självklart fick värdinnan också en liten present i form av en underbar vit nougatpåse. På det matchande kortet valde jag en passande stämpel ifrån Inkadinkado.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar