tisdag 27 januari 2009

Glada kort!

Nu mår jag äntligen bättre. Jätteskönt för det finns mycket att göra. Men det är ganska skönt - mitt i all misär- att bara vila och verkligen inte göra något annat. Det får mig att bli väldigt kreativ. Det är konstigt det där med motsatsförhållanden, och jag vet att jag tänkte samma tankar på Selma SPA under julhelgen. För att bli pigg så måste jag vila, för att bli kreativ så måste jag ha haft tråkigt, för att längta hem måste jag ha vart borta och för att uppskatta det jag har måste jag få ett hårt uppvaknande om att man inte ska ta allt förgivet. Måste är väldigt starka ord men ibland känns det så.

Och det är precis så det har vart nu. Jag har haft tråkigt i några dagar och därmed har jag kommit in i min kreativa period. Jag och Robban har sprutat ut oss affärsidéer som bara ligger och skriker om att bli till verklighet och jag har skissat på ett upplägg till pysselkvällar med vänner! Inte dåligt.

På tal om nytt så börjar även min stora pysselshopping att trilla in innanför dörren. Det har ju vart galen rea överallt och trots att dollarn nu är ganska hög igen går det fortfarande utmärkt att fynda varor på Ebay. 
Några nyheter har jag fått hem också, bland annat underbara clearstamps ifrån HeroArt! De har verkligen huuur mycket fina stämplar som helst i sin nya katalog. Jag blir så glad varje gång jag ser dem, så bestämde mig att göra ett glatt kort till en underbar vän, bara för att påminna henne om att hon betyder väldigt mycket för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar