måndag 12 januari 2009

Ett vintrigt Bomsta

Jag måste säga att det här året har börjat mycket bra! Jag är igång och jobbar med väldigt roligt projekt som jag gärna lägger massor med tid och energi på. Jag har kommit igång med träningen ordentligt och vi har börjat att planera vad vi äter här hemma för att se till att vi får i oss det vi behöver. Jag har planerat in mysiga kvällar med vänner (och fler är på gång) och jag och Robban har fått mycket mys-tid för oss själva med god mat och filmer. Det enda som har vart lite trögt att komma igång med är pysslandet. Det känns som om jag glömt allt under julen. Detär ju så mycket som jag vill göra men när jag väl sätter mig vid pysselbordet så är jag totlat blockad och vet inte vart jag ska börja. Jag har dock en massa härliga pysselpaket ifrån andra sidan havet på väg hem till mig med nya pysselsaker så jag hoppas att det ska hjälpa mig att släppa mina spärrar.

Jag vill också passa på att visa några härliga bilder ifrån Bomsta som vi tog när vi var ute på en promenad där i mellandagarna. Det är stället i Karlstad där vi brukar vara på sommaren och det är härligt att vara där även på vintern. Jag har insett att jag gillar det här bildspråket med ljusa, nedtonade och kalla färger väldigt mycket.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar