måndag 21 juli 2008

Veckan som gått...

...har vart heeelt galen. Jag har jobbat i princip dygnet runt hela veckan. I onsdags kom jag hem 00.10 ifrån jobbet... Samtidigt har pappa med familj vart här och jag har även försökt att ta hand om dem och sedan har jag bara stupat i säng. Jag är fortfarande väldigt trött känner jag och jag lever på mitt sista adrenalin nu denna veckan. Men det är inte vilken vecka som helst- det är ju EM-VECKAN!! På torsdag börjar det! Då börjar mitt älskade EM som jag har jobbat med sedan 1 februari. Jag tycker verkligen att det är så häftigt att jobba med projekt, det är verkligen min grej. Att börja från början, strukturera, bygga upp och vara kreativ, för att sedan blanda in mer och mer folk och avsluta med ett häftigt genomförande. M m mmm.

Att träffa pappa, Maja och Caroline var riktigt roligt! Bäst var i torsdags när Maria och lille Viktor kom hit och grillade. Det var supermysigt och Maria berättade om deras NY-resa. Hon har köpt en massa pyssel där, bland annat en Groda, och hon hade köpt hem mitt favorit schampo och balsam till mig!
Fredag eftermiddag spenderade vi tillsammans på Gröna Lund, och jag gick inte helt lottlös där ifrån:
Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar