onsdag 4 juni 2008

Nya stämplar och nya sommarskor

Oj, vad jag mår bra idag! Det är så härligt väder att det inte går att må på något annat sätt. Äntligen har jag fått lite färg, jag har mycket att göra men jag känner att jag har koll, vi ska ha fest i helgen och jag har lunchat med min underbara vän Ulrika. Mycket mer än så behöver man inte för att må bra.

Idag har jag hämtat två paket på posten! Ett var fyllt med en massa material för bröllopsinbjudningarna som jag ska börja med imorgon och i ett var det tre stycken nya stämplar ifrån ett företag som jag inte har beställt ifrån tidigare, men som har en mycket cool stil på sina stämplar- Stamping Bella.

Blog Image

Mina nya stämplar som jag hämtade idag på posten. De kommer ifrån Stamping Bella.

Jag märkte att Wedins också har börjat med sin sko-rea idag vilket innebar att jag sprang in på väg hem ifrån jobbet och fick med mig två par sommarskor med mig ut:

Blog Image
Min senaste investering sommarskor ifrån Rean på Wedins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar