onsdag 21 maj 2008

I väntans tider

Den här veckan har vart så där härligt spännande! Allt går just nu i 190 både på jobbet och privat men det känns ändå kul! Jag laddar redan för min stora pyssel-helg, vilket kommer att bli helt underbart. Jag har många kort som jag vill göra, jag har många kort som jag måste göra och även många idéer på projekt som jag vill testa. Lägg där till ett antal STORA paket som jag väntar på den här veckan på beställningar från Det stora landet i väst...

Jag måste också berätta att jag har fått en förfrågan att designa några bröllopsinbjudningar vilket är så himla kul!! Jag ska göra några olika varianter i helgen så får vi se om det är något som faller brudparet i smaken. Åh, vad kul det ska bli!

Just det, jag blev Blodgivare idag! Äntligen! Så himla smidigt när det kommer en buss och parkerar nästan utanför dörren på jobbet. Då det ju inte att låta bli att smyga ut och skriva in sig. Idag lämnade jag prov-blod och om allt är ok så kommer jag att bli kallad om några veckor. Känns bra att känna att man gör en god gärning. Tack Alex för att du rekryterade mig!

Blog Image
Mitt första paket som jag hämtade den här veckan. En massa fina textstämplar som Carolina, en Pysselkompis på www.pyssel.net har designat. Det är så här stämplarna ser ut när de kommer omonterade hem till mig. Sen klipper man ut dem och monterar dem innan man kan börja stämpla. Jag ska visa mer en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar