måndag 26 maj 2008

En stor dag i mitt kortmakeri!

Åh, idag är jag så glad! Jag hade ju fått en förfrågan om att göra bröllopsinbjudningar till en kompis kompis. I helgen gjorde jag ordning fyra stycken alternativ och idag träffade jag den blivande bruden för att presentera mina idéer. Hon gillade verkligen ett av korten och ville att jag skulle göra alla hennes inbjudningar och även lämna förslag på placeringskort, menyer, program och tack-kort i samma tema! Åh, vad glad jag är! Nu blir det full produktion här hemma.

Jag vet inte om jag borde lägga ut bilden på inbjudningaarna här, eftersom jag inte tycker att fotot gör dem rättvisa, men så här kommer inbjudningarna att se ut (men finare då...):

Blog Image
Det är ett helvitt kort med ett vitt, mönstrat papper bakom. Textstämpeln och hjärtat är ihopsatta på framsidan och embossade. På insidan sitter ett transparent papper med text över ett mönstrat papper som går i vitt och silver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar