söndag 25 maj 2008

En helg i pysslets tecken

Oj vad mycket pyssel jag har gjort i helgen! Massor av kort, inbjudningar, andra projekt och jag har hittat på smarta förvarningslösningar. Många av grejerna ska jag ge bort, så jag kommer inte att kunna visa upp dem än, men jag lovar att visa dem när korten har hamnat hos mottagarna. Men ett kan jag visa upp i alla fall:
Blog Image

Det här är till en kollega som går i väntans tider, hon har precis fått reda på att hon är gravid. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och texten är Studio.

Denna veckan har fått en massa paket på Posten ifrån saker som jag har beställt till mitt pyssel, men det var ett paket som gjorde mig lite extra glad och det hade inte med pyssel att göra alls. Det var ett STORT paket ifrån Strawberrynet fyllt till bredden med hår- och hud produkter! Jag älskar att beställa därifrån. Det är billigt, går snabbt och de har bra utbud.

Blog Image
Några pridukter som kom i mitt stora skönhetspaket i fredags! Dermalogica är mitt absoluta favoritmärke på hudvårdsprodukter. Det härliga är att man kan köpa så stora förpackningar av allt och ändå blir det billigare än att köpa små förpackningar här hemma. Undeberbart! Nu har jag ett eget litet hemma-Spa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar