måndag 21 april 2008

Fler accessoarer till vardagsrummet

I fredags invigde vi vårt nya matbord tillsammans med Fredric och Anders. Det funkade jättebra. Fredric kom hit och lagade de godaste Fajitas jag någonsin ätit! Jag var så glad åt mitt dukade matbord, men självklart glömde jag att fota det... Ni får nöja er med en stilstudie av bordet istället.

Blog Image
De långa fina ljusen fick jag av mina vänner när jag fyllde år och de andra ljusen är köpta på HemtexRusta och Ikea.

Det har även inhandlats lite fler detaljer till vardagsrummet under helgen. Nu är det bara lite nya lampor som fattas för att det ska kännas bra här inne. 


Blog Image
Krukorna och blommorna är köpta på Östermalm. Jag letade länge för att hitta lite större blommor till vårt stora fönster. Eftersom vi bor på nedervåningen så funkar de här perfekt som lite insynsskydd.

Blog Image
Jag har även köpt en ny filt på Bolia. De har så otroligt mycket fint där! Det har vart svårare än jag trodde att hitta den perfekta filten till vårt vardagsrum, men nu har jag äntligen gjort det! Och den är inte bara snygg, utan otroligt skön också.

Blog Image
...och ni glömmer väl inte att köpa majblommor? Så här ser årets fina blomma ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar