torsdag 27 mars 2008

Thaimassage i Karlstad

Oj, vad längesen jag uppdaterade här! Jag ska bli bättre på det, jag lovar...

Påskehelgen har jag spenderat i underbara Karlstad! Jag hann med en vild utekväll med kompisarna, middag på Alfies med släkten på pappas sida och mycket påskmat hemma hos mamma. En underbar och fullspäckad helg med andra ord!
Robban som har fyllt år och jag som ska fylla snart blev firade och vi fick en spännande present av mamma. Hon hade bokat in en Thaimassage åt oss!Det var SÅ häftigt och helt underbart! Vi fick ligga bredvid varandra när de masserade och tänjde oss. Ett roligt moment var när vi fick byta om till deras kläder i sumo-size och visste inte vad som var fram och vad som var bak... 
Trots allt så kan jag varmt rekommendera Thaimassage om du vill njuta en stund och komma i kontakt med hela din kropp.

Blog Image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar